Arrived! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu Arrived! - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu

Arrived!

Door: Kristi

Blijf op de hoogte en volg Kristi

02 Maart 2011 | Indonesië, Ubud

Eindelijk aangekomen bij Teba House! Ik had een prima reis, totdat ik (weer) moest overgeven, dit keer zonder uberhaupt winegums te hebben gegeten, misschien was het de vorige keer toch niet van de winegums... Dus al dat eten wat je krijgt in het vliegtuig kwam er weer uit. Ik heb wel lekker veel geslapen in het vliegtuig, waardoor de tijd heel snel ging. Logisch want ik had de nacht van tevoren al niet geslapen en hield mijn ogen bijna niet eens meer open toen ik eenmaal in het vliegtuig zat. In Singapore 3 uurtjes moeten wachten, maar ook dit ging heel snel met mijn I-pod en mijn boek. Toen nog kleine 3 uurtjes vliegen en bij de uitgang van het vliegveld stond 'papa Bali' (eigenaar van Teba House) al op me te wachten en te zwaaien. Ritje naar Ubud..... nog steeds bekend gezicht! Heerlijk om hier weer te zijn! Heb mijn koffer al zover uitgepakt en loop dalijk even naar de winkel om geld te pinnen en een sim-kaartje te kopen. Nummer is +6282144906355. Mensen die mij willen bereiken, kunnen hierop bellen, sms kan gewoon op mijn nl-nummer en dan sms ik terug met indo-nummer. Same as before!
Verder eigenlijk een heel rustige avond gehad. Mijn buren waren 2 meiden uit Virginia, dus ik heb nog met hen gekletst. Na een heerlijke douche samen met Ketut gaan eten bij de oude vertrouwde warung om de hoek. Ze hadden Cah Kangkung nu, my favourite, dus ik heb heerlijk gegeten. Na het eten nog even wat gechilled met Ketut en de laptop en daarna ben ik vroeg gaan slapen. Was toch wel moe van de reis.

  • 02 Maart 2011 - 07:11

    Monique:

    Hey meisie,

    zit je weer in het heerlijke prachtige indonesie??? ik ben jaloers op je hoor!!! ik wil er ook graag terug, volgende keer naar bali denk ik...het was ons toen ook zeer goed bevallen in noord sulawesie, vriendelijk mensen, geweldige natuur, heerlijk eten...en super duiken natuurlijk....dus ik snap wel dat je graag terug gaat...;-)))
    Ik wens je een hele fijne tijd daar en ik kijk uit naar je verhalen,

    liefs Monique

  • 02 Maart 2011 - 09:49

    Valerie En Karlijn:

    Hey Kris,

    Super dat je goed bent aangekomen:)! Je pa was gisteren nog ff bij mijn pa toen ik er was en hij vertelde dat je toen net weg was.
    Heel veel plezier daar en geniet maar flink en niet alleen van de natuur;)! En als je terug bent hebben we nog wel werk voor je hoor:P!!

    Groetjes, Valerie en Karlijn.

  • 02 Maart 2011 - 11:08

    Lambert En Marion:

    Hoi Kristi,

    Fijn dat je goed aangekomen bent. Het zal wel een beetje voelen als thuiskomen.
    Morgen vliegt Joerie als het goed is ook naar Bali en komt ook naar Teba House.
    Dat is wel leuk en ook heel toevallig dat jullie allebei daar weer zijn.
    Geniet maar lekker.

  • 02 Maart 2011 - 15:17

    Marlou:

    hey kristi,

    fijn dat je het weer zo heerlijk vind om daar te zijn! Geniet maar even vol van je tijd daar zodat je weer fris en uitgerust bent als je hier weer aan de bak gaat!
    Had je nog een leuk weekend hier gehad?
    Veel plezier en tot over een maandje, gaan we weer lunchen bij de eetkamer, dus wat centjes bewaren!

    Veel liefs marlou

  • 02 Maart 2011 - 15:55

    Kim:

    Kris!!!

    Je bent er al weer! Gelukkig heel en veilig aangekomen!

    Geniet ervan!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristi

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 128849

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 01 April 2011

Even weg van alles.... relaxen, back to Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Verrijking van mijn leven en opleiding

Landen bezocht: