Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Kristi

Blijf op de hoogte en volg Kristi

04 Maart 2011 | Indonesië, Ubud

Ik krijg mijn foto's hier niet geupload, zijn te grote bestanden.... jammerrrrrrrr.
Ik zet ze op Facebook, check ze daar!

  • 05 Maart 2011 - 18:13

    Regina:

    Dag lieve Kristi,
    Schaam,schaam, je bent vertrokken zonder dat k er erg in had!! De tijd gaat ook zo snel!
    Hoe is het daar??
    Een beetje zoals je had gehoopt?

    Dikke kus van je peettante XXXXXXXXXXXXXXX

  • 06 Maart 2011 - 12:12

    Marlou:

    ja jij bent n mooie ik heb geen facebook!!!
    nja dan kijken we als je terug bent wel al je pics op je pc.
    Hier schijnt vandaag ook de zon, en de carnaval is heerlijk. Jens loopt vandaag mee in Heerlen, ik maak even hw en morgen.. optocht in Gebrook!!Alaaf!!

    liefs marlou

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristi

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 128831

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 01 April 2011

Even weg van alles.... relaxen, back to Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Verrijking van mijn leven en opleiding

Landen bezocht: