Dag 2 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Kristi

Blijf op de hoogte en volg Kristi

04 Maart 2011 | Indonesië, Ubud

Gistermorgen werd ik al om 6 uur wakker van alle (some what) bekende geluiden. Hanen, honden, werkende mensen, noem maar op. Ben toch nog lekker blijven liggen tot 9 uur.
Opgestaan en kreeg een heerlijk lokaal ontbijtje..... heel zoet, maar wel lekker.
Rond 11 uur Pras gebeld en hij is me komen ophalen om een scootertje te gaan huren. Het was fijn om hem weer te zien! W moesten even wachten op Kadek, maar toen kreeg ik mijn scootertje. Zelfde prijs als de vorige keer ergens anders, dus ok. Daarna zijn we naar Pras zijn studio gegaan. Wat van zijn nieuwe werk gezien en gewoon gechilled. Pras had nog niet eens ontbeten, dus zijn we gaan lunchen bij een prachtig houten Japanse stijl warung. Het huisje was echt prachtig en Pras vertelde dat het huis eigenlijk uit allerlei losse onderdelen bestaat, dus als je verhuisd, kun je het meenemen. Handig! Heerlijk gevulde soep gegeten, Sayur asam, met rijst. Heerlijk, maar veel te veel. Pras had tempé, waar ik natuurlijk ook een stukje van mocht hebben.
Na de (late) lunch ben ik even naar de supermarkt gegaan om wat verzorgingsartikelen te halen. Ik had alleen maar kleine reisverpakkingen meegenomen en de body-lotion was niet zo fijn hiervan. Betere gekocht nu!
Terug in Teba House even op de laptop mijn facebook gecheckt en mail en met mijn mama gepraat. Beetje slecht nieuws gekregen en het weer paste zich gelijk aan aan mijn mood. Het ging onweren en regenen. Even een powernapje gedaan en toen ik wakker werd, was het alweer 21.30 uur. Joerie kwam aan in Teba House! Daar even mee gekletst en met Mowgli, want die had hem opgehaald. Toen lekker gaan douchen en met Joerie en Mowgli naar CP Lounge gegaan, waar ik met Pras had afgesproken. Gewoon lekker wat zitten en kletsen met live muziek. Rond 2 uur ben ik naar huis gegaan, was erg moe. Lekker slapen!

  • 04 Maart 2011 - 12:55

    Jorien:

    Ha Kristi,

    Zo te lezen ben jij al weer helemaal thuis op Bali. Super!
    Blijf vooral heel erg genieten en leuk dat ik dat op afstand met je mee kan doen. :-)
    Groetjes,
    Jorien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kristi

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 128855

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 01 April 2011

Even weg van alles.... relaxen, back to Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Verrijking van mijn leven en opleiding

Landen bezocht: