Reis en aankomst - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu Reis en aankomst - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Kristi Vranken - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst

Door: Kristi

Blijf op de hoogte en volg Kristi

10 November 2009 | Indonesië, Ubud

Hey allemaal,

Nou het was me een reisje. Het afscheid was moeilijk, maar ik weet dat Tom achter me staan en me dit gunt. Dat maakt het ook makkelijker om ervan te genieten. Mijn papa en lieve peettante hebben me naar Frankfurt gebracht. Ze waren gister al om 5 uur 's ochtends bij mij. Dat is wel extreem vroeg, maar ik kon die nacht toch al niet slapen. Genoot veel te veel nog van Tom en mijn katjes. Daarna dus afscheid genomen en naar Frankfurt Airport gereden. hierbij ben ik toch wel in slaap gevallen ook.Rond kwart over 8 kwamen we daar aan, terwijl we pas rond 9 uur de bagage konden inchecken, mja meer tijd met mijn pappie en peettante nog! Toen Joerie kwam was het ongeveer tijd om in te checken. daarna zijn we nog ff wat gaan drinken met zijn alle en wat domme foto's maken. Echt hilarisch bij zo'n space-ding.
Daarna was het tijd om afscheid te nemen en het avontuur tegenmoet te gaan. Om 12 uur vlogen we dan ook richting Kuala Lumpur, Maleisië. Tijdens het opstigen at ik echter zoveel Wine-gums, dat ik de hele reis super misselijk was en niets tot weinig heb kunnen eten. De keer dat ik dacht dat ik toch wel iets moest eten, kwam het er weer uit, dus dat was geen succes (ik zal jullie de details besparen). Toch moet ik zeggen dat Malaysia Airlines goed zorgt. We kregen eten en drinken genoeg, ook al heb ik het bijna niet gegeten :P. De vliegreis was voor mijn gevoel wel heel snel om, want ik heb eigenlijk alleen geslapen, door de misselijkheid en duizeligheid. We kwamen om 23.15 uur aan in Kuala Lumpur. Daar was het overings 7 uur later, dus ochtend. Om 1.45 uur volgen we door naar Denpasar, Bali. Daar kwamen we aan om 11.45 vanochtend (lokale tijd). Toen nog door de douane en de koffer zoeken. Dat duurde wel even, mja tijd genoeg.
Buiten wachtte iemand van Teba House op ons. Dat was wel prettig, want die wist natuurlijk precies waar hij heen moest en het was toch nog een dik uur rijden. Daar aangekomen natuurlijk geld pinnen om de huur te betalen. Deed Joerie's pinpas het niet bij de ATM. Dat was wel even schrikken, maar hebben er toch ook nog een gevonden waarbij zijn pas het wel deed. Gelukkig!!!
Daarna natuurlijk douchen, want het was toch wel een lange reis en hier was het behoorlijk warm!
daarna zijn we nog even wat straatjes rondom Teba House ingelopen. Daar waren erg veel leuke winkeltjes en eetgelegenheden. Toen het hier zo rond 18 uur was, zijn we ergens gaan eten. We waren, voor een rijst met saté, fles water, aardappelsalade en orange juice 60.00 roepia kwijt (met tip). Voor degenen die het niet weten, dit is ongeveer 4,20 euro. Geen geld toch?!
Nu zit ik lekker in mijn piamaatje op bed dit bericht te typen. Het is nog vroeg, 20.15 uur, maar we zijn moe. Ga nu denk nog even GTST kijken (JAAH dat kan via internet ;)) en proberen wat te slapen.

Tot schrijvens!

Groetjes, Kristi

  • 10 November 2009 - 15:15

    Koen En Simone:

    Hoi Kristi. Wij zijn blij dat je veilig bent aangekomen wel jammer dat je, je niet lekker voelde tijdens de vlucht. We wensen je weltrusten ook al is het hier pas 16.15. Toch wel raar dat je zo ver weg bent want zo voelt het niet. We missen je. Groetjes Koen en Simone

  • 10 November 2009 - 17:27

    Papa:

    Ha mijn lieve dochter.

    Vanochtend 5 uur ging naast me de telefoon over. Kreeg een SMS dat mijn dochter op bali aangekomen was en dat het daar mooi is. Had even nodig om me te realiseren dat ik zonder bril geen ene moer zag. Zag toen ook dat ze ook al op Kuala Lampur geweest was. Had ik helemaal doorheen geslapen. Lag dus al om half 9 te slapen. Was errug moe van die 600 kilometer rijden. Volgens mij had ik nog maar een paar km door moeten rijden en dan was ik ook op bali geweest.
    Ben blij dat je het naar je zin hebt.
    Hoorde van kars dat ie al met je ge-skyped had. ben dus wel jaloers. Heb dat programma niet voor niks geinstalleerd. ;-)
    Wens je morgen, is voor jou volgens mij over een paar uurtjes een hele fijne dag en tot morgen.
    Dikke kus. Papa
    P.s hele mooie foto van ons tweetjes.

  • 10 November 2009 - 18:30

    Mama:

    Leuk dat ik even wist hoe alles gegaan is. Ben blij dat de reis goed verlopen is. Kus mam

  • 10 November 2009 - 19:34

    Kim:

    Ben blij dat je veilig bent aangekomen!

  • 11 November 2009 - 12:44

    Marlou:

    Hallo Kristi,

    Heel veel suc6 daar in Indonesie. Geniet ervan, het gaat snel voorbij en wat is 2 maanden nu op een heel leven?
    We missen je allemaal en het is ook gewoon de afstand, het idee dat je zo ver van ons weg bent.
    Fijn dat we zo contact kunnen houden.
    En als je terug bent gaan we weer avonturen beleven, haha!!

    Veel liefs Marlou

  • 11 November 2009 - 21:38

    Marion Van Der Loo:

    Hoi Kristi,

    Leuke foto's. Ik hoop dat het je goed bevalt in Bali.
    Geniet er maar van. We volgen je via waar ben je nu en natuurlijk via Joerie. Ik hoop dat jullie een leuke tijd daar hebben samen. En morgen naar Bedulu spannend hoor.

    groeten Marion en Lambert

  • 12 November 2009 - 11:55

    Marina:

    Zo... Jou pa had ik al lang niet meer gezien.. Niks veranderd! :d

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Ubud

Verrijking van mijn leven en opleiding

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2010

Woeps, gsm kwijt!

14 Januari 2010

Dag 38 en 39

29 December 2009

Dg 36 en 37

15 December 2009

Dag 29, 30, 31, 32, 33, 34 en 35

07 December 2009

Dag 24, 25, 26, 27 en 28
Kristi

Actief sinds 06 Okt. 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 128850

Voorgaande reizen:

01 Maart 2011 - 01 April 2011

Even weg van alles.... relaxen, back to Bali

09 November 2009 - 06 Februari 2010

Verrijking van mijn leven en opleiding

Landen bezocht: